הפשיעה בצפון: נעצרו חשודים בהצתת המתבן בכפר שמאי

בנצי לייזרוביץ No Comments on הפשיעה בצפון: נעצרו חשודים בהצתת המתבן בכפר שמאי

שוטרי מחוז צפון, בפעילות משטרתית רחבת היקף, עצרו לפני זמן קצר חוליית מציתים שהציתה לפנות בוקר את המתבן בכפר שמאי וגרמו למותם של מספר סוסים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות משטרה הפרוסים בצפון במסגרת ההערכות המיוחדת למאבק בתופעת גביית דמי חסות הוזנקו לפנות בוקר, בעקבות הודעה על הצתה של מתבן בפנסיון לגידול סוסים בכפר שמאי.

מחקירה ראשונה עלה כי החשודים פרצו לפנסיון לגידול סוסים במהלך הלילה (17.07.23), כאשר אחד מהם רעול פנים, והציתו את המקום. כתוצאה מההצתה מתו ארבעה סוסים ונגרם נזק רב.

חוקרי משטרת מחוז צפון פתחו בחקירה אינטנסיבית תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים לזיהוי ואיתור החשודים במעשה, לאחר כ-14 שעות של פעילות מאומצת לכדו את החשודים במהלך נסיעה, בשני מוקדים שונים בצפון (אחד בכביש 89 והשני בעליות למירון).

השניים (28), תושבי הכפרים סלאמה וכמאנה נעצרו ויובאו מחר במהלך הבוקר לבית משפט השלום בקרית שמונה, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "תופעת הפרוטקשן היא תופעה חמורה, אנחנו מתמקדים בטיפול בתופעה הזאת, אני מודה למפכ"ל על הפעילות הנחושה והמהירה לתפוס את אותם עבריינים. ידע כל גובה פרוטקשן – המשטרה תגיע אליו".

video
play-sharp-fill
רב ניצב קובי שבתאי מפכ״ל המשטרה: "מדובר בארוע חמור שבו מצאו את מותם מספר סוסים כתוצאה מהצתה מכוונת נפעיל את כל הכלים העומדים לרשותינו על מנת לפענח ארוע חמור זה עד כה נעצרו 2 מעריכה החשודים במעשה נמשיך להאבק בתופעת הפרוטקשן לציין כי ארוע זה מצטרף להצלחות נוספות של משטרת מחוז צפון בתפיסת חשודים בגביית פרוטקשן: בחצי שנה האחרונה, חמש חוליות המונות 20 חשודים נעצרו, וכנגד חבריהם הוגשו כתבי אישום".

video
play-sharp-fill
ניצב שוקי תחאוכו מפקד מחוז צפון: "המחוז הצפוני שם את הלחימה בדמי החסות בעדיפות עליונה. בחודשים האחרונים הייתה פגיעה משמעותית נגד עבריינים וכנופיות שעסקו בגבית דמי חסות. היום חטפנו אירוע מצער, אך הצלחנו לתפוס את החשודים תוך מספר שעות. נמשיך לפעול בנחישות ולפגוע בכנופיות עד שנחסל את התופעה".



0 תגובות